Registrer deg

Login with your Facebook account!
Flashforum
Tilt
Inspirerende Medlem
takk takk :) jobber fortsatt med det, problemet er at jeg kunne ikke en dritt om programmering da jeg starta prosjektet så må reprogrammere mye for å gjøre endringer. Derfor tar alt veldig lang tid :P Har nettopp laget en fiende generator som gjør at jeg kan lage så mange bevegelser jeg ønsker med hvilken som helst grafikk. Så forhåpentligvis blir det mange nye fiender etter hvert :D
Innlegg Fre Feb 12, 2010 13:34 Til toppen
Dan!
Administrator
Hehehe, drit kult. Men ett problem jeg fikk nå var på highscore listen.. hvordan kommer man seg vekk derifra uten å reloade siden?
Mine prosjekter:
DanForum.net | NorskDesignForum.no
Innlegg Fre Feb 12, 2010 20:05 Til toppen
Tilt
Inspirerende Medlem
hehe, ups glemte å legge til en reset knapp der gitt. bra du sier ifra :D
Innlegg Fre Feb 12, 2010 21:26 Til toppen
Dan!
Administrator
Vi er Beta testere, så må jo si ifra hva som ikke fungerer som det skal! ;)
Mine prosjekter:
Innlegg Lør Feb 13, 2010 07:18 Til toppen
Tilt
Inspirerende Medlem
hehe, sant sant :)
oppdatert igjen:
http://chemicalbliss.com/squids/

Lagt inn minimap og scroll funksjon for å gjøre spille området større. Forbedret effektene og cpu utnyttelsen ved å reprogrammere mye av det jeg har gjort før :P ingen reset knapp, glemte den, darn! blir i neste oppdatering...

Denne test versionen starter midt i spillet uten å gå igjennom titlescreens o.l

forrige version:
http://chemicalbliss.com/squids01/
Innlegg Søn Feb 14, 2010 04:58 Til toppen
Dan!
Administrator
Jeg har litt problemer med å styre uten å kjøre på den jeg skyter på... :P Håper det ikke bare er meg. Hehe
Men hva med å styre skipet opp og ned og til sidene med WASD og skyte dit du har musen!? Vet ikke om du har spilt Geometry wars på Xbox 360, men der har de noe sånt bare med to sticks, funker veldig bra! ;)
Mine prosjekter:
Innlegg Søn Feb 14, 2010 06:38 Til toppen
Tilt
Inspirerende Medlem
Farta bestemmes ut ifra hvor langt unna musa er player, går den forbi circelen starter skipet å bevege seg utenfor scroll hastigheten, kan være litt brå lærekurve for et flashspill. Jeg startet prosjektet med WASD kontrollering og det er mulig jeg går tilbake til det i sluttprosessen av spillet, hadde muligheten å veksle mellom de to i en tidligere version. Tok det som en utfordring å lage et spill hvor man kun bruker musa i et forsøk på å skille spillet litt ut fra massene.

Ja, er en del ting som minner om Geo Wars og det kommer sikkert fler :P planer om å legge ved en par hjelpere som kan kjøpes for poeng senere. Hadde jeg bare kunne hatt joystick muligheter...

takk for tilbakemelding :) det blir nok en update igjen om ikke så lenge, er litt i programmerings grooven for tia.
Innlegg Søn Feb 14, 2010 07:33 Til toppen
Dan!
Administrator
Ja merke til den lille ringen, men sugde like mye uansett! :P

(Du er ikke den eneste, hvis du titter rundt her på siden! :P)
Mine prosjekter:
Innlegg Søn Feb 14, 2010 07:59 Til toppen
Tilt
Inspirerende Medlem
hehe, ja ser det er forandringer på gang :) likte den profil info boksen i toppen
Innlegg Søn Feb 14, 2010 15:19 Til toppen
Tilt
Inspirerende Medlem
Oppdatert en hel del igjen :) for det meste kun spill-motoren som er oppdatert så det er ingen måte å gjennomføre spillet. bare følg retningslinjene nederst på skjermen og si fra hvis det er noe som skurrer :D http://chemicalbliss.com/
Innlegg Man Apr 05, 2010 23:16 Til toppen
Login with your Facebook account!

Gå tilbake til forumet "Adobe Flash"

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest