Registrer deg

Login with your Facebook account!
3D forum
Tilt
Inspirerende Medlem
Nettopp ferdig med eksamen i Maya :D
Oppgaven var å lage en setting med tre egne modelerte objekter innenfor et konsept.
Uansett, her er rendringen jeg valgte å levere inn :)

konsept_RC03.png
konsept render

Ble veldig fornøyd med resultet med tanke på at dette er første gang jeg har brukt Maya, heldigvis hadde jeg basic kunnskaper fra 3dsmax.

Her er en rapport med flere bilder av hovedfiguren, det som står der er ikke så veldig lurt så ikke så mye vits i å bry seg med å lese den :P
http://chemicalbliss.com/junk/MMT237_ob ... Larsen.pdf

Åja, for de som lurer på det spill prosjektet jeg jobbet med en stund tilbake så har det blitt litt stille på programmeringsfronten i det siste. Men har planer om å gjennoppta prosjektet ved å legge inn ferdig rendret 3d grafikk, hvis det ikke blir seende for cheesy ut.
Innlegg Tor Des 03, 2009 20:12 Til toppen
Dan!
Administrator
Heheh, veldig stilig.
Bensinkannen så veldig bra ut, med tanke på at den skal være likt noe i virkeligheten! :P
Men mr bunny så bra ut han og! ;)
Mine prosjekter:
DanForum.net | NorskDesignForum.no
Innlegg Fre Des 04, 2009 18:03 Til toppen
Martin
Administrator
Den var skikkelig kul! :) "han" har et sprøtt utrykk som får meg til og ville se litt lenger på bildet hele tiden. Definitivt en karakter jeg vil se mer av. Den er ganske troverdig, og som Dan nevner så er propsa veldig bra laget også. I detalj så tror jeg det hadde sett enda litt bedre ut om ikke hele gulvet var vått. Jeg får en følelse av at det er bensin på hele gulvet, om du hadde lagde en pytt eller noe slik at refleksjonen plutselig ble "avbutt" så ville det kanskje blitt enda bedre. :) Hva om han også hold en brennende fyrstikk eller en sigg? Uansett så var han tøff! :D Likte den godt! Fine texturer og over middels mapping. (etter min mening da) Om du fortsetter med 3D så er det liten tvil om at du kommer langt! :D

Innlegg Man Des 07, 2009 13:16 Til toppen
Zeriz
Inspirerende Medlem
Har ikke mer å si enn bare: AWESOME!

Likte denne utrolig godt og jeg regner med at du får en sterk karakter i dette. :)
www.studiowang.no
Grafisk design på frilansfot! Se det nye designet mitt.
Innlegg Ons Des 09, 2009 00:19 Til toppen
Tilt
Inspirerende Medlem
Takk for respons :) Hadde det utrolig morsomt da jeg lagde denne. enig i at mapping ikke var helt topp, første gang jeg har jobba med texturer og uv mapping. Blir vel noe animering på nyåret håper jeg, da kanskje dere får se ham hoppe rundt på skjermen med motorsaga :P kanskje til og med en spill demo med kaninen som hovedperson, vel det er planen til slutt uansett.
Innlegg Fre Des 11, 2009 22:22 Til toppen
Login with your Facebook account!

Gå tilbake til forumet "3D forum"

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester