Registrer deg

Login with your Facebook account!
Spesifikt forum til deg som vil vise frem ferdige arbeider for tilbakemeldinger og beundring.
trillan
Moderator
Hello!

Her er russeårbokforsiden til en VGS. Jeg gadd ikke legge ned hele sjela i arbeidet, ettersom at det ikke var noe cash innvolvert!
Dårlig kvalitet på bildet er det og, men hva betyr det?ø
Alt er forøvrig tegna på thouchpad, i tillegg til at jeg den gang var fersk på mac! :P

Bilde
sa bamsen!
Innlegg Søn Feb 28, 2010 14:35 Til toppen
trillan
Moderator
Selv er jeg passe fornøyd, Svendsen! Kunden er overmåte fornøyd.. Så da har vel ikke hva man legger ned i arbeidet noe å si? Bare lurer på deres meninger om forsiden! :)
sa bamsen!
Innlegg Søn Feb 28, 2010 17:31 Til toppen
Zeriz
Inspirerende Medlem
Så helt greit ut det der, men jeg synes det er noe som mangler. Men kan ikke sette ord på det! :,
www.studiowang.no
Grafisk design på frilansfot! Se det nye designet mitt.
Innlegg Søn Feb 28, 2010 20:30 Til toppen
Tilt
Inspirerende Medlem
Bra layout og bra gjennomført men utrykket passer kanskje bedre til en barnebok, som Zeriz sier så er det noe som mangler. Det kan være at det savnes litt grundge utrykk, mer dybde og litt mer detaljer som skygger og highlights. Men for all del, funker som den er nå også så lenge kunden er fornøyd :)
Innlegg Søn Feb 28, 2010 20:44 Til toppen
Martin
Administrator
Jeg syntes det funker som faen jeg. :) Det som er så bra med at ingen tenker likt. Mangler kanskje noe textur i bakgrunnen rundt alle objektene. Også en ting til jeg vil pirke på at "0" ene er like. Sånt irriterer meg, det ser ut som en font. :) Fyll heller like bokstaver litt forskjellig.

Innlegg Man Mar 01, 2010 10:51 Til toppen
Lasse
Administrator
Synes også det mangler det lille ekstra! Kunne jobbet litt mer med illustrasjonene eller en tekstur i bakgrunn ja.

Jeg synes også det blir for dumt å ikke legge hele sjela i arbeidet bare fordi du ikke får betalt for det! Alt arbeid du gjør bør gjøres 100%, Det er noe du får fortjeneste for senere når du kan vise det frem i portofolie osv.
xXProud vegan and straight edgeXx
Innlegg Man Mar 01, 2010 13:15 Til toppen
trillan
Moderator
Takk for kritikk! Jeg tar det til meg! Er også enig i at jeg kanskje burde lagt mer ned i det, ja. Angrer litt på at jeg skrev "fordi det ikke var cash innvolvert" for jeg gjør ganske mye til en billig penge, evt. gratis!
Det er viktig å gjøre GODE ting for en billig penge/gratis i starten for å opparbeide seg et godt rykte!

Jeg tar kritikken. Takk takk! Skal huske å legge til "det lille ekstra" ved en senere anledning! :)
sa bamsen!
Innlegg Man Mar 01, 2010 17:08 Til toppen
Martin
Administrator
Du er flink til og ta kritikk! Det skulle alle vært litt flinkere til syntes jeg :) Bruk kritikk du får av andre som en slags sement til din fremgang
i faget du holder på med. :) Men som nevnt over, ikke skriv navnet ditt på noe du gjorde i en fei.

Innlegg Man Mar 01, 2010 17:29 Til toppen
Login with your Facebook account!

Gå tilbake til forumet "Skryt og tilbakemeldinger"

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester